المپیاد جهانی کامپیوتر پایان یافت

امنیت فناوری اطلاعات

 

المپیاد جهانی کامپیوتر پایان یافت: چین اول، روسیه دوم، کره جنوبی سوم

بیست و پنجمین المپیاد جهانی انفورماتیک (برنامه نویسی کامپیوتر) در بریسبان استرالیا با برتری چین با 4 مدال طلا پایان یافت.

 

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی مسابقات{لینک} در بیست و پنجمین رقابت سالانه که با شرکت 300 شرکت کننده از 80 کشور جهان برگزار شد ، تیم چین با کسب 4 مدال طلا رتبه اول را کسب کرد.

تیم روسیه نیز با سه مدال طلا و یک نقره دوم شده و تیم کره جنوبی نیز با 4 مدال که دو مدال آن طلا بود، رتبه سوم را از آن خود کرد.

تیم های شرکت کننده باید در دو مسابقه 5 ساعته برنامه نویسی شرکت می کردند و برنامه ساخته شده خود را ارائه می کردند تا داوران آن را بررسی کرده و امتیاز می دادند. لی جی چن از چین 569 امتیاز از مجموع 600 امتیاز را با انجام 5 تسک از 6 تسک تعریف شده مقام اول را از آن خود کرد.{لینک}

لی جی چن، مشکلی بنام Wombats را برای ارائه سریعترین راه برای نجات از منطقه بحران زده فرضی را با برنامه نویسی منحصر بفرد خود برگزیده و برنده بیشترین امتیاز شد.

تیم ایران نیز به رهبری محمد علی آبام و دستیارش فرشاد شاه محمد علی و نیز کیوان علیزاده وحید، فرزاد عبدالحسینی، سید حامد والی زاده توسی و دانیال مهرجردی در این مسابقات حضور داشتند.

اطلاعات رسمی تا ساعت انتشار خبر در مورد رنک تیم ایرانی منتشر نشده است.

اولین المپیاد انفورماتیک (برنامه نویسی کامپیوتر) در سال 1989 در بلغارستان برگزار شد.

.

تیم ایران در المپیاد 2013 در بریسبان استرالیا

 

 

.

محل برگزاری مسابقات و تصویر Eljakim Schrijvers  رهبر تیم هلند در مسابقات

منبع: سایت رسمی المپیاد 2013


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Excel ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Access ) به همراه جواب نمونه سوالات اتوماسیون اداری( Word ) به همراه جواب بالابردن امنیت اطلاعات تلفن‌همراه با رمزنگاری اندروید اپلیکیشن های رایگان چیزی نیست جز از دست دادن حریم خصوصی! انگلیس رتبه اول لیست قربانیان حملات سایبری ۲۰۱۴ یک هکر روسی رمز عبور ۵ میلیون ایمیل را هک و منتشر نموده است 25 رمز عبور محبوب سال 2013 بدترین «رمز عبور»های اینترنتی معرفی شدند حمله هکرها به 18 دانشگاه ايتاليا ضد‌روش‌های هک پسورد هک سایت های آمریکایی امنیت مرورگرهای اینترنتی رمـــــــــــزهای امـــــــــن رمز عبور قوی یکی از اصول حفاظتی بدترین رمز عبورها انتشار 2 میلیون رمز عبور کاربران اینترنتی NOD32 Password and Username
تمامي حقوق اين وبلاگ محفوظ است | طراحي : قالب سبز